Οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου πληρώνουν πάνω από επταψήφιο αριθμό για όνομα τομέα.
Η BigCommerce (Nasdaq: BIGC), ο ανταγωνιστής της Shopify που βοηθά τους πελάτες να πουλήσουν προϊόντα στο διαδίκτυο, αγόρασε ένα όνομα τομέα για 2,444 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο.
Η εταιρεία αποκάλυψε την αγορά στα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο που δημοσιεύθηκαν. Ενώ η εταιρεία δεν αποκάλυψε ποιο ήταν το όνομα τομέα, υποψιάζομαι ότι ήταν commerce.com.
Τον Φεβρουάριο, το DNJournal ανέφερε ότι οι Larry Fischer και Ari Goldberger συνεργάστηκαν για να πουλήσουν το όνομα τομέα για 2,2 εκατομμύρια δολάρια. Με προμήθειες, ο αγοραστής θα μπορούσε εύκολα να πληρώσει τα 2,444 εκατομμύρια δολάρια, όπως ανέφερε το BigCommerce.
Επιπλέον, σύμφωνα με ιστορικά αρχεία στο Tucows, το commerce.com μεταφέρθηκε από το Tucows στο SafeNames στο πρώτο τρίμηνο. Το SafeNames είναι ο καταχωρητής που χρησιμοποιεί το BigCommerce για το κύριο όνομα τομέα του, BigCommerce.com.